Accor: Η επιστροφή του ταξιδιού

Η Ελλάδα κατατάσσεται στην 3η θέση των προτιμήσεων των Βορειοευρωπαίων ταξιδιωτών, με ποσοστό 28% στο top 10 των ευρωπαϊκών χωρών και 18% στους 10 κορυφαίους προορισμούς του κόσμου. Ο δελεαστικός συνδυασμός του σύντομου χρόνου πτήσεων, του ζεστού κλίματος, της εντυπωσιακής ακτογραμμής, του καλού φαγητού για όλη την οικογένεια, της μόδας και του πολιτισμού, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ισπανία (2η θέση) και την Ιταλία (1η θέση) φαίνεται να κεντρίζει το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών.

 

Μια νέα ερευνητική μελέτη από την Accor, κορυφαίο όμιλο φιλοξενίας παγκοσμίως, αποκαλύπτει μια αισιοδοξία για την επιστροφή των ταξιδιών το 2022 με τους ταξιδιώτες να σκοπεύουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 39% περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2022 από ό,τι το 2019 και να κάνουν κατά μέσο όρο 4 ταξίδια φέτος.

 

Για τη μελέτη πραγματοποιήθηκε έρευνα σε 6.000 συμμετέχοντες από πέντε χώρες -Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Γερμανία, Πολωνία και Ρωσία- σχετικά με τις ταξιδιωτικές τους προτιμήσεις και επιθυμίες. Τα αποτελέσματα ήταν άκρως θετικά και υποδεικνύουν ότι οι ταξιδιώτες εκτιμούν το ταξίδι και το διάστημα των διακοπών περισσότερο από ποτέ. Παρά τα πρόσφατα εμπόδια σε συνάρτηση με τις παραλλαγές Delta και Omicron, πάνω από το 80% σχεδιάζει να ταξιδέψει μέσα στο 2022. Θέλουν πολύ να ταξιδεύουν και έπειτα από δύο χρόνια περιορισμών, θέλουν να ξοδέψουν και σημαντικά ποσά.

 

Η ερευνητική μελέτη αποτελεί μέρος του εμπεριστατωμένου Northern Europe Travel Trends Report που δημοσιεύτηκε από την Accor και εξετάζει πώς οι αλλαγές στη συμπεριφορά μετά τον Covid θα μεταβάλουν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε, ζούμε, εργαζόμαστε και διασκεδάζουμε από το 2022 και εξής.

 

Η επιθυμία για “fly and flop” διακοπές (όταν κάποιος ταξιδεύει κάπου για να χαλαρώσει χωρίς λεπτομερές πρόγραμμα δραστηριοτήτων) έχει αυξηθεί, ενώ οι διακοπές στην παραλία βρίσκονται στην κορυφή της λίστας για τα ταξίδια του 2022 με το 33% των ερωτηθέντων να σχεδιάζει αποδράσεις στον ήλιο. Τα city breaks (26%) αναμένεται να επανέλθουν, καθώς επανέρχεται και το κάλεσμα της κοσμοπολίτικης κουλτούρας. Η επαναφορά του mindful travel (ενσυνείδητου ταξιδιού) συνεχίζεται, ενισχυμένη από την Omicron.

 

Η έρευνα πριν από την Omicron έδειξε ότι ένας στους πέντε (20%) αναζήτησε αποδράσεις εκτός χώρας, αλλά η πρόσφατη έκρηξη της πανδημίας οδήγησε σε αυξημένη επιθυμία για τη φύση, με το 30% των ταξιδιωτών να αναζητούν διακοπές στην ύπαιθρο το 2022. Η Omicron έχει διπλασιάσει την επιθυμία μας να εξερευνήσουμε τη χώρα μας – στα τέλη του 2021 μόλις το 14% των ταξιδιωτών σχεδίαζε staycations και στις αρχές του 2022 ο αριθμός αυτός διπλασιάστηκε στο 28%. Συνολικά, το 25% των ερωτηθέντων είναι πιο πιθανό να προτιμήσουν το staycation ως αποτέλεσμα της Omicron. Έπειτα από δύο δύσκολα χρόνια, το 14% των Ευρωπαίων σχεδιάζει μια απόδραση απόλυτης πολυτέλειας, ένα ταξίδι ζωής για να αναπληρώσει το χαμένο έδαφος στα χρόνια της πανδημίας.

 

Η Ιταλία έχει αναγνωριστεί ως ο νούμερο 1 προορισμός για ταξιδιώτες από την Ευρώπη. Επιπλέον, το 55% των ερωτηθέντων σκοπεύουν να ταξιδέψουν εντός Ευρώπης, ενώ από εκείνους που θέλουν να εξερευνήσουν προορισμούς εκτός της ηπείρου, το 13% σχεδιάζει ταξίδια στη Βόρεια Αμερική και το 11% στη Νοτιοανατολική Ασία.

 

Το 30% των συμμετεχόντων σχεδιάζουν ενεργά και κάνουν κρατήσεις για ταξίδια στο πρώτο μισό του έτους, 50% για το δεύτερο μισό και περίπου ένας στους πέντε (17%) ήδη κάνουν κρατήσεις για το 2023.

 

Αν και η επιθυμία για ταξίδια είναι σαφώς έντονη, η μελέτη δείχνει τις αλλαγές που σκοπεύουν να κάνουν οι ταξιδιώτες με 1 στους 5 (22%) να δηλώνει ότι οι ταξιδιωτικές τους προτεραιότητες θα είναι διαφορετικές μετά την πανδημία. Η ευελιξία στις κρατήσεις και τα υψηλά υγειονομικά πρότυπα είναι στην κορυφή της λίστας των απαραίτητων προϋποθέσεων για τους Ευρωπαίους από το 2022 και μετά. Το 31% θέλει σαφέστερα πρότυπα υγείας και ασφάλειας και 1 στους 5 (19%) θα ήταν διατεθειμένος να πληρώσει περισσότερα για ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, εάν είχε αναγνωρισμένο βραβείο πρωτοβουλίας καθαριότητας, όπως η παγκόσμια πιστοποίηση υγείας και υγιεινής ALLSAFE της Accor. Το 30% αναζητά μεγαλύτερη ευελιξία σε αλλαγές στις κρατήσεις. Η τεχνολογία θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο στην προσφορά μιας  “contact-light” ταξιδιωτικής εμπειρίας, με το 23% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών να αναμένει περισσότερες επιλογές ανέπαφων πληρωμών και το 17% να επιθυμεί αύξηση στην τεχνολογία των ξενοδοχείων από εξυπηρέτηση πελατών μέσω WhatsApp έως βελτίωση στις τηλεοράσεις των δωματίων. Οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδεύουν, θέλουν επίσης να είναι ασφαλείς και τώρα προσαρμόζονται στο γεγονός ότι αυτά τα δύο μπορούν να συνυπάρχουν. Δεδομένης της αβεβαιότητας των τελευταίων μηνών, η σιγουριά, τόσο στην ασφάλεια όσο και στην ευελιξία, είναι απαραίτητη για τα ταξίδια από το 2022 κι έπειτα.

 

Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι ταξιδεύουν επίσης είναι μπροστά σε αλλαγές. Το 16% αναμένει λιγότερα αεροπορικά ταξίδια το 2022, το 18% περιμένει επιστροφή στα ταξίδια με τρένο και αυτοκίνητο και το 13% προβλέπει ότι ο προγραμματισμός πολλών ταξιδιών θα συνεχιστεί το 2022 δίνοντας στους ταξιδιώτες τη σιγουριά ότι τουλάχιστον ένα από τα ταξίδια θα πραγματοποιηθεί όπως είχε προγραμματιστεί.

 

Μια σπάνια θετική εξέλιξη στα χρόνια του Covid είναι η αυξημένη ευαισθητοποίηση για τη βιωσιμότητα, η οποία τίθεται πια ως προτεραιότητα. Η βιωσιμότητα και ο αντίκτυπος του ταξιδιού στο κλίμα και τον πλανήτη αποτελεί πλέον σημαντικό παράγοντα για το 87% των ανθρώπων. Αυτό επηρεάζει τις επιλογές για το πού θα ταξιδέψουν, πώς θα φτάσουν εκεί, πού θα μείνουν και τι να κάνουν ενώ βρίσκονται σε έναν προορισμό.

 

Το Mindful Travel αναμένεται να είναι μια σημαντική τάση το 2022. Ο συναισθηματικός και βιωματικός ρόλος του ταξιδιού είναι επίσης πιο σημαντικός τώρα παρά ποτέ. Το 66% συμφωνεί: “Μία από τις μεγαλύτερες προτεραιότητές μου όταν πηγαίνω διακοπές είναι να τονώσω την ψυχική μου ευεξία και να αφήσω πίσω μου το άγχος”. Έπειτα από δύο χρόνια περιορισμών, το ρητό “η αλλαγή είναι τόσο καλή όσο η ανάπαυση” δεν ήταν ποτέ πιο αληθινό. Το 67% συμφωνεί ότι ”το να είμαι κάπου αλλού μου δίνει τη δυνατότητα να αδειάσω το κεφάλι μου και να επαναφέρω κάποια τάξη στη ζωή μου”.

 

Σχολιάζοντας τα ευρήματα και την έκθεση, η Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer της Accor North Europe, δήλωσε: “Ο Covid δεν μείωσε την επιθυμία μας για ταξίδια, περιέπλεξε τη διαδικασία. Παρόλο που ένας στους πέντε έπρεπε να ακυρώσει ή να αναβάλει ένα ταξίδι λόγω της παραλλαγής Omicron, οι άνθρωποι εξακολουθούν να επιθυμούν να ταξιδεύουν και να ξοδέψουν 39% παραπάνω από ό,τι το 2019. Τα ταξίδια πέρυσι ήταν αυθόρμητα, συχνά μάλιστα η κράτηση και η πραγματοποίηση του ταξιδιού έγινε μέσα σε μόλις λίγες ημέρες. Τώρα, μετά την Omicron, οι άνθρωποι προγραμματίζουν και κάνουν κρατήσεις ήδη για τα επόμενα τρία χρόνια. Έχουν πολλά να περιμένουν και να αναπληρώσουν το 2022.

 

Είναι σαφές ότι οι προτεραιότητες έχουν αλλάξει τα τελευταία δύο χρόνια. Η βιωσιμότητα επηρεάζει περισσότερο από ποτέ τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι άνθρωποι. Η ισορροπία εργασίας-ζωής δεν είναι πλέον απλώς μια επίφαση και οι ταξιδιώτες αντιλαμβάνονται διαφορετικά τον θετικό αντίκτυπο που έχουν τα ταξίδια στην ευεξία τους. Στην πραγματικότητα, στα δύο τρίτα από εμάς το ταξίδι λειτουργεί ως  ένας τρόπος ενίσχυσης της ψυχικής υγείας. Αναμένουμε ότι αυτή η τάση για βελτίωση, επίγνωση και ευημερία θα είναι μέρος της ταξιδιωτικής εμπειρίας για τα επόμενα χρόνια, επιταχυνόμενη από τις ευκαιρίες που χάθηκαν εξαιτίας του Covid. Τα ταξίδια επέστρεψαν, οι εμπειρίες επέστρεψαν και η Ευρώπη ξεκινά το 2022 με αισιοδοξία”.

 

Η έκθεση Accor North Europe Travel Trends είναι διαθέσιμη για λήψη εδώ.

 

 

 

 

Οι 10 κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις της Accor

 

  1. HOLIDAY MILLIONAIRES – Αν έχουν τα μετρητά – ύστερα από δύο χρόνια περιορισμών – θέλουν να τα ξοδέψουν.
  2. BIOPHILIA- Το κάλεσμα της φύσης παραμένει ισχυρό καθώς οι ταξιδιώτες κατευθύνονται προς τις ακτές και την ύπαιθρο.
  3. LINGER LONGER – Η βιωσιμότητα, η επίγνωση και το “workation” συμβάλλουν σε μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια.
  4. CRAFTED CONTENTMENT – Αυτοβελτίωση, μάθηση και εμπειρίες στα ταξίδια.
  5. SOLITUDE – Τα σόλο ταξίδια, η φροντίδα του εαυτού μας και η ανάγκη για προσωπικό χρόνο αναμένεται να ανθίσουν το 2022.
  6. HYBRID WORKING – Ο νέος επαγγελματίας ταξιδιώτης, επηρεασμένος από την υβριδική εργασία, το “workspitality” και τους νέους τρόπους εργασίας.
  7. CITY CELEBRANTS – Έπειτα από δύο χρόνια απομόνωσης, οι άνθρωποι θέλουν να νιώσουν ξανά μέρος της ανθρώπινης ζωής.
  8. THE NEW COMPANIONS – Big Bubbles, Gramping (κάμπινγκ με 3 γενιές της οικογένειας) και κατοικίδια.
  9. HOTEL RESIDENCES – Η άνοδος των branded κατοικιών.
  10. LOYALTY – ALL: Accor Live Limitless, ο απόλυτος σύντροφος ταξιδιού.

 

 

###

 

 

Σημειώσεις για τους συντάκτες:

  • Τα στατιστικά της έρευνας θα πρέπει να αποδίδονται στην Accor
  • Στατιστικά για συγκεκριμένες χώρες παρέχονται κατόπιν αιτήματος

 

Μεθοδολογία:

  • Η έρευνα είναι μια γενική δημοσκόπηση σε πληθυσμό 6.000 ενηλίκων σε όλη τη Βόρεια Ευρώπη. Το δείγμα στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν 2.000 άτομα σε όλη τη χώρα και 1.000 άτομα σε καθεμία από τις άλλες συμμετέχουσες χώρες- Ολλανδία, Γερμανία, Πολωνία και Ρωσία.
  • Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την OnePoll από τις 22 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 18 Οκτωβρίου 2021 και μια πρόσθετη έρευνα έγινε μεταξύ 14 και 21 Ιανουαρίου 2022 μετά την Omicron.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ACCOR

 

H Αccor, αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας παγκοσμίως και αποτελείται από περισσότερες από 5.200 ξενοδοχειακές μονάδες και 10.000 F&B venues σε 110 χώρες. Ο Όμιλος διαθέτει ένα από τα πιο ποικίλα και πλήρως ολοκληρωμένα οικοσυστήματα φιλοξενίας το οποίο περιλαμβάνει περισσότερα από 40 πολυτελή και premium brands, μεσαίας κλίμακας και οικονομικές προτάσεις, venues ψυχαγωγίας και διασκέδασης, εστιατόρια και bars, branded ιδιωτικές κατοικίες, shared accommodation properties, υπηρεσίες concierge, co-working spaces και άλλα. H ασύγκριτη θέση της Accor στη lifestyle φιλοξενία – μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες της βιομηχανίας του τουρισμού- καθοδηγείται από την Ennismore, μια δημιουργική εταιρεία φιλοξενίας με ένα παγκόσμιο portfolio επιχειρηματικών και founder-built brands με έναν σκοπό στον πυρήνα τους. Η Accor διαθέτει επίσης ένα απαράμιλλο χαρτοφυλάκιο ξεχωριστών brands και περίπου 260.000 εργαζόμενους παγκοσμίως. Περισσότερα από 68 εκατ. μέλη επωφελούνται από το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανταμοιβής ALL – Accor Live Limitless – το οποίο παρέχει ένα εύρος ανταμοιβών, υπηρεσιών και εμπειριών. Μέσω του προγράμματος Planet 21 – Acting Here καθώς και των πρωτοβουλιών Accor Solidarity, RiiSE και ALL Heartist Fund ο Όμιλος είναι επικεντρωμένος στην ενίσχυση του θετικού αντίκτυπού του στην κοινωνία μέσω της επιχειρηματικής ηθικής, του υπεύθυνου τουρισμού, της βιωσιμότητας του περιβάλλοντος, της διάδρασης με την τοπική κοινότητα, της ποικιλομορφίας και της συμμετοχής. Η Accor SA, η οποία ιδρύθηκε το 1967, εδρεύει στη Γαλλία και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο Euronext Paris (κωδικός ISIN: FR0000120404) και στην αγορά OTC (Ticker: ACRFY) στις Ηνωμένες Πολιτείες. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το group.accor.com ή ακολουθήστε την Accor σε Twitter, Facebook, LinkedIn και Instagram.

Η μεΛΕτη της Accor ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑποκαλΥπτει την πρΟθεση και τις προσδοκΙες των ταξιδιωτων για το 2022 κι επειτα

 

 

 

Περιληψη / βασικα συμπερασματα:

 

  • Η αccor πραγματοποιησε ερευνα σε 6.000 ατομα στο ηνωμενο βασιλειο, την Ολλανδια, τη Γερμανια, την Πολωνια και τη Ρωσια πριν και μετα την εμφανιση τησ μεταλλαξης omicron

 

  • Οι συμμετεχοντες
    • Σκοπευουν να ξοδεψουν 39% παραπασε ταξιδια το 2022
    • Σχεδιαζουν να κανουν 4 ταξιδια μεσα στο 2022
    • εχουν ως προτεραιοτητα την υγεια και τα μετρα υγιεινης, την ευελιξια στις κρατησεις και τη βιωσιμοτητα

 

  • Τα Δυο τριτα των ευρωπαιων επιθυμουν να ταξιδεψουν για να ενισχυσουν την πνευματικη τους ευεξια και να μειωσουν τα επιπεδα αγχους

 

  • Η επιδραση τησ omicron στα ταξιδια περιλαμβανει:
    • 21% χρειαστηκε να αναβαλει ενα Ή περισσοτερα ταξιδια
    • 18% ακυρωσε ενα Ή περισσοτερα ταξιδια
    • 25% ειναι πιθανο να επιλεξει το STAYCATION το 2022

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.